Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

Sekretariat Szkoły czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00

tel. 22 811 58 43, 22 675 83 44, 22 675 83 48
e-mail sekretariat.sp42@eduwarszawa.pl
nr telefonu do pokoju nauczycielskiego 22 675 87 48

Korespondencję proszę kierować na adres:

Szkoła Podstawowa nr 42 z Oddziałami Integracyjnymi im. Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego w Warszawie
ul. Balkonowa 4, 03-329 Warszawa

Zgodnie z art. 63 § 2 K.P.A. treść kierowanej korespondencji (w tym również elektronicznej) powinna zawierać co najmniej wskazanie:

  • osoby, od której pochodzi (imię i nazwisko),
  • adresu (kod pocztowy, miejscowość, ulica, nr domu, nr telefonu),
  • przedmiotu sprawy, której dotyczy.

Szkoła nie udziela odpowiedzi na korespondencję otrzymywaną pocztą elektroniczną, która nie spełnia wymogów określonych w art. 63 § 2 Kodeksu postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1257 ze zm.).

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Podmioty realizujące zadania publiczne zobowiązane są posiadać elektroniczną skrzynkę podawczą.

Elektroniczna skrzynka podawcza pozwala na doręczanie do instytucji pism podpisanych bezpiecznym podpisem elektronicznym lub Profilem Zaufanym, w sposób zapewniający otrzymanie urzędowego poświadczenia przedłożenia (UPP). UPP jest dowodem doręczenia pisma, a widniejąca na nim data stanowi datę doręczenia.

W celu dostarczenia do Szkoły Podstawowej nr 42 z Oddziałami Integracyjnymi im. K.I. Gałczyńskiego dokumentu elektronicznego, należy zarejestrować się na elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (ePUAP) pod adresem epuap.gov.pl .

Przy pomocy elektronicznej skrzynki podawczej załatwią Państwo każdą sprawę należącą do kompetencji Szkoły Podstawowej nr 42 z Oddziałami Integracyjnymi im. K.I. Gałczyńskiego.

Do formularza można dodawać załączniki o następujących rozszerzeniach: .doc, .docx, .gif, .jpg (.jpeg), .ods, .odt, .pdf, .png, .rtf, .svg, .tif (.tiff), .txt, .xls, .xlsx, .xml.

Maksymalny rozmiar dokumentu elektronicznego to 5 megabajtów. W ramach usługi centralnej „Pismo ogólne” można dołączać pliki do 500 megabajtów. Pliki zawierające szkodliwe oprogramowanie będą automatycznie usuwane.

Po założeniu konta i zalogowaniu się na ePUAP, użytkownik ma dostęp do sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych i doręczania dokumentów elektronicznych do Szkoły Podstawowej nr 42 z Oddziałami Integracyjnymi im. K.I. Gałczyńskiego:

Pismo ogólne do podmiotu publicznego:

  1. W celu wysłania pisma, w ramach usługi centralnej, należy kliknąć na link:
    Pismo ogólne do podmiotu publicznego
  2. Następnie klikamy: Załatw sprawę
  3. W polu Ustaw / zmień adresata wpisujemy: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 42 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. KONSTANTEGO ILDEFONSA GAŁCZYŃSKIEGO (SP42_Warszawa)
  4. Poniżej pojawi się odnaleziony adresat (klikamy na niego myszką)

Udostępnianie informacji publicznej na wniosek [link]

Duplikaty i odpisy świadectw [link]

Odnośnie spraw załatwianych w trybie postępowania administracyjnego konieczne jest podanie imienia, nazwiska, adresu oraz złożenie podpisu osoby wnoszącej pismo.

Elektroniczna skrzynka podawcza obsługuje, zarówno bezpieczny kwalifikowany podpis elektroniczny, jak i jego darmowy odpowiednik, czyli profil zaufany ePUAP. Profil zaufany ePUAP może założyć każda pełnoletnia osoba na platformie epuap.gov.pl.

Po złożeniu elektronicznego wniosku w systemie ePUAP profil zaufany można potwierdzić w ciągu 14 dni w wybranych urzędach i instytucjach. Pełna lista „punktów potwierdzających” udostępniona jest na stronie: Strona główna ePUAP » POTWIERDŹ PROFIL ZAUFANY » Znajdź punkt potwierdzający.

Wybrane przepisy Kodeksu postępowania administracyjnego dotyczące dokumentów elektronicznych: Art. 14, Art. 39(1), Art. 63, Art. 46, Art. 217 § 4.

e-Doręczenia

 

Adres do e-Doręczeń Szkoły Podstawowej nr 42 z Oddziałami Integracyjnymi im. K. I. Gałczyńskiego w Warszawie:
AE:PL-66360-20082-UGFIA-29

Skrzynka e-Doręczeń docelowo zastąpi korespondencję przez ePUAP. Pozostałe usługi ePUAP będą stopniowo zastępowane w ramach innych projektów.

Filmy instruktażowe dla obywatela lub instytucji chcącej przesłać pismo za pomocą systemu e-Doręczeń

  1. Zobacz, jak szybko i bezpiecznie zalogować się do skrzynki e-Doręczeń.
  2. Sprawdź, w jaki sposób złożyć wniosek o skrzynkę e-Doręczeń dla osoby fizycznej.
  3. Aktywacja skrzynki do e-Doręczeń jest bardzo prosta. Sprawdź, jak to zrobić.
  4. Zapoznaj się, jak wygląda skrzynka do e-Doręczeń i co w niej znajdziesz.
  5. Sprawdź, w jaki sposób wygląda folder wiadomości odebranych i wysłanych.
  6. Zobacz, w jaki sposób możesz utworzyć wiadomość elektroniczną (PURDE) w e-Doręczeniach.
  7. Sprawdź, w jaki sposób skorzystać z wyszukiwarki adresów w e-Doręczeniach.
  8. Zobacz, w jaki sposób odpowiedzieć na wiadomość i przekazać ją dalej.
  9. Zobacz, w jaki sposób, utworzyć nowy folder w skrzynce e-Doręczeń.
  10. Zobacz, w jaki sposób wyznaczyć użytkownika do zarządzania skrzynką w module uprawnień e-Doręczeń.
  11. Sprawdź, jak skutecznie wysłać zaproszenie do skrzynki osobistej e-Doręczeń.
  12. Zobacz, jak przyjąć zaproszenie do osobistej skrzynki e-Doręczeń.
  13. Sprawdź, w jaki sposób utworzyć nową rolę w module uprawnień e-Doręczeń.
  14. Zobacz, jakie informacje znajdziesz w zakładce Twoja skrzynka w module uprawnień e-Doręczeń.
  15. Sprawdź, w jaki sposób możesz zarządzać adresami do e-Doręczeń.

Skargi i pisma

Dyrekcja szkoły lub Wicedyrektor szkoły przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków zgodnie z terminami zebrań z Rodzicami w danym roku szkolnym lub po wcześniejszym umówieniu się.

Dyrektor szkoły Aneta Lipska – gabinet nr 3, parter

Wicedyrektorzy Anna Ogorzałek, Agnieszka Frej – gabinet nr 61, 2 piętro

Kierownik świetlicy Anna Gnatowska – sala 75 (poziom -1)

Ochrona danych osobowych

Dane Inspektora Ochrony Danych:

Pani Joanna Saj - Żukowska
email:  IOD.dbfotargowek@eduwarszawa.pl

Zastępca Inspektora Ochrony Danych Osobowych:

Pani Nadia Snopek
email: IOD1.dbfotargowek@eduwarszawa.pl

Metryka

Rejestr zmian

Rozwiń

Rejestr zmian

Data publikacji

Osoba